8 Eylül 2013 Pazar

Lan dağılın lan.
Sabahın körü, iş güç, koşturmacası, kızın psikoloğu, ex husband ın saçmalıkları, hayali ihracatçısı, küçük esnafı, ağbimin damat adaylığı, yapılacak çöpçatanlıklar, mutfakta biriken bulaşıklar, yapılması gerekli sebze yemekleri. Lan. dağılın hakkatten lan.

"Sezai abi, o tweeterı yükledikten sonra ilgini çeken konularda birilerini takip edip sonra  birkaç cümle yazman gerekiyor"
"Takip mi edeyim?"
"evet abi."
"peki kimi takip edeyim?"
"mesela futbol takımlarından biri olabilir?"
"olurmu yav, kim bu dallama bizi takip ediyor demesinler?"
"!"

"Ağbi kıza facebooktan arkadaşlık teklifi gönderdin mi?"
"niye ben gönderiyorum? ben ona talip olmuş olurum arkadaşlık teklifi gönderirsem."
"abi benim 100 tane arkadaşım var, hepsine talip mi olmuş oldum sence?"

"Ağbine çöpçatanlık ediyorsunda bana niye etmiyorsun?"
"E seninle hemcinsiz ulan, sana niye çöpçatanlık edeyim bulsam kendime bulucam heralde"

Özet olarak. Lan dağılın lan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder